bukuprima

Tuesday, June 13, 2006

Komen Dari Pembaca...

SECARIK HARAPAN
Bagi aku best la..citer tentang dua family yg nak pulihkan kembali hubungan yang renggang akibat perselisihan faham. bagi penulis baru aku rasa penulis nie boleh tandingi penulis sedia ada cam anis ayuni.. buku_ink

GERIMIS KASIH
aku dah baca novel nie..beli masa book fair ari tu..masa tu kat kedai buku takder lagi..
mengisahkan kisah rumah tangga suhaila dan haziq yang takde anak. berlaku konflik di mana Haziq menuduh Suhaila mandul setelah lima tahun mereka berkahwin.
dalam masa yg sama bos Suhaila, azizi jugak jatuh hati pada suhaila sedangkan dia tahu suhaila dah berkahwin..nak tau kenala beli.. best la cite nie..kobeli la zorroe.. buku_ink


Saya terjumpa Buku Prima ini di Pesta Buku. Pada mulanya, malas juga nak beli memandangkan semuanya penulis baru. Takut tak best. Tapi setelah mendapat sedikit info dari penjual Buku Prima, saya beranikan diri membeli tiga naskhah buku keluaran Prima, iaitu GERIMIS KASIH, KAU MAWARKU & TAK KUDUGA.
Balik rumah, saya pun mula membaca novel GERIMIS KASIH, mengisahkan orang yang tidak mempunyai anak. Dari satu bab ke satu bab, jalan ceritanya menarik hati saya. Belum pernah lagi, saya lihat penulis yang banyak memasukkan info, moral dan agama dalam novel itu. Syabas saya ucapkan kepada penulis buku ini ATHIRAH NATASHA... teruskan usaha murni itu. Endingnya memang best!!!
KAU MAWARKU pun saya dah habis baca, memang menarik. Kisah seorang anak datuk telah diguna-gunakan oleh seorang pemandu teksi. Jalan ceritanya begitu menarik dengan adengan-adengan suspen yang begitu mendebarkan. Tak tak puaslah pasal bersambung. Anyway saya akan tunggu sambungnya mesti best giler, penulisnya SHAHRIAH ABDULLAH.
TAK KUDUGA sedang dalam proses baca... nanti saya beritahu perkembangannya. Tahniah kepada penerbit baru ini Jadi.... tunggu apalagi acun.....beli cepat! Sebelum kehabisan stok....
puteriika

hehehe... bila dah habih bace Kau Mawarku akn kusambar pula Cinta Najla. jangan risau buku_ink. zorroe

memang best. Keluaran syarikat Buku Prima tapi nampak ada Alaf21 gak pengedar tunggal dia. Citer memang best2. Aku baru je beli keluaran yang terbaru tajuk apa tah, tapi ada ....Madu. Kisah seorang lelaki yang tak bekerja tapi berkahwin 3. Last-last dicerainya tiga2...n gila talak. Ceritanya memang menarik. ThreeSya

sekarang ada keluaran baru Alaf21 pulak, Buku Prima. Best-best semua buku dia. Aku dah baca 5 buku keluaran syarikat nih. ThreeSya

SECARIK HARAPAN
Buku ini menepati citarasa pembaca amat baik, senang difahami, banyak memainkan perasaan, mudah dihayati, berkesan disanubari dan saya berharap penulis ini dapat menulis buku yang sebaik ini walaupun pertama kali saya membacanya, terima kasih.
Drp: Noorhayati (Pelabuhan Klang, Selangor)

ALHAMDULILLAH...
Buku Prima berjalan dan berkembang dengan begitu baik sekali... Kini, Buku Prima telah pun menghasilkan 9 buah novel. Telah banyak juga Buku Prima menerima pelbagai komen dari segenap pembaca.. Segala komen anda kami amat berbesar hati kerana setiap komen yang Buku Prima terima amat bermakna buat Buku Prima untuk berkembang lagi maju... Terima Kasih..